עברית   Russian-Eastern Europe   English-Eur   English-USA  Shipping only to:


הרשמה לרשימת התפוצה

אני מעוניין/ת לקבל עדכונים מהאתר ולקבל פעם בחודש מייל עם הפעלת קלפים יצירתית חדשה:
 
דואר אלקטרוני: *
שם:
 

eXTReMe Tracker

 

ברוכים הבאים לאתר עולם הקלפים של איציק. האתר הינו חנות וירטואלית המופעלת ע"י עולם הקלפים של איציק. השימוש והקניה באתר הם בהתאם לתקנון זה. השימוש באתר מותנה בהסכמה לתנאים המפורטים בתקנון כלשונם. לקוח המבצע פעולת קניה באתר מצהיר בעצם ביצוע הקניה - כי הוא מודע לתקנון באתר ולכללים החלים על רכישת מוצרים באתר וכי הוא ער ומסכים לכללים אלה, מסכים לתחולתם על פעולת הרכישה וכי לא תהיה לו כל טענה או תביעה כנגד עולם הקלפים של איציק.

1. תנאי השתתפות

רשאי לבצע פעולה באתר, כל אדם תושב מדינת ישראל בן 18 ומעלה, אשר ברשותו כרטיס אשראי תקף של אחת מחברות האשראי: ויזה כ.א.ל ,ויזה אלפא, דיינרס קלאב ישראל , אמריקן אקספרס ,ישראכרט . מבלי לגרוע מהאמור לעיל ,תנאי מוקדם לאישור פעולה באתר הוא אישור של חברת האשראי אשר דרכה התחייב המשתתף לבצע את הרכישה.

2. ביצוע הזמנה
רכישת המוצרים בחנות עולם הקלפים של איציק מתבצעת באמצעות סימון בעגלת הקניות.
לאחר ביצוע ההזמנה תקבל הודעה ראשונית על קליטת פרטי הזמנתך, המעיד על קליטת ההזמנה במערכת בלבד. אישור סופי יינתן עם חיוב התשלום.
רק לאחר שצוות האתר יסיים לבדוק את פרטי כרטיס האשראי שלך וקיבל את אישור חברת כרטיסי האשראי לביצוע הרכישה, תיחשב הצעתך כברת ביצוע ויתחילו כל תהליכי אספקת המוצרים שהזמנת.

אם יחול שיבוש ו/או טעות בתיאור המוצר ו/או השירות, בתמונתם, תיאורם, מחירם או בכל פרט אחר, יהיה רשאי צוות האתר לבטל את רכישתך ואתה לא תחויב בכל תשלום בגין ההזמנה שבוטלה.

3. פרטי המשתמש
בעת ביצוע הפעולה בחנות עולם הקלפים של איציק יידרש המשתתף להכניס למערכת את הפרטים הבאים : ת.ז /ח.פ ,שם פרטי, שם משפחה, שם, טלפון, יישוב, דואר אלקטרוני, ופרטי תשלום.
רישום פרטים אישיים שקריים הינה עבירה פלילית. נגד מגישי פרטים שקריים יינקטו פעולות משפטיות ,לרבות תביעות נזיקין בגין נזקים שעלולים להיגרם למפעילי האתר.

עולם הקלפים של איציק מתחייבת שלא להעביר פרטי לקוחות בשום צורה ודרך לצד שלישי.
 

4. תשלום ואספקה
לאחר סיום ביצוע הרכישה בחנות עולם הקלפים של איציק המשתתף מחויב מיידית בתשלום מלא בגין המוצר לפי מס' התשלומים אשר אושר בהזמנה. זמני האספקה להם אנו מתחייבים הם עד 14 ימים (להלן:" מועד האספקה").
חישוב מועדי האספקה יהיה על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א`-ה`, למעט ימי שישי, ערבי חגים ומועדים, שבת וימי חגים ומועדים. יחד עם זאת, צוות האתר עושה כמיטב יכולתו להקדים את זמן האספקה .
המחירים באתר כוללים מע"מ.

אספקת המוצרים באמצעות שליחים תתבצע בהתאם לתנאי האספקה של חברת המשלוחים מטעם האתר , ובכפוף לרשימת הישובים בהן מתבצעת שליחות עד הבית. במידה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים מטעם האתר לבצע את משלוח עד לבית הלקוח מכל סיבה שהיא, לרבות בשל תנאי מזג אוויר ו/או מצב בטחוני העלול לסכן את חיי המשלחים, יובהר העניין ללקוח וימצא פתרון חליפי המקובל על שני הצדדים. יובהר בזאת, כי בכל הנוגע לביטול משלוח בשל התנאים שצוינו לעיל, יהיו מפעילי חנות עולם הקלפים של איציק הפוסקים הבלעדיים.

5. ביטול הזמנה שבוצעה בחנות עולם הקלפים של איציק
ניתן לבטל רכישת מוצרים בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלתם, כשהם ארוזים באריזתם המקורית השלמה.
 
לאחר בירור פנייתך יש להחזיר את המוצר באמצעות הדואר לכתובת אשר תינתן לך. לאחר החזרת המוצרים תזוכה במחיר ששילמת עבורם (לא כולל דמי משלוח), ובניכוי עלות שליחות ההחזרה (במידה וקיימת). אם המוצר נבדק על ידי צוות האתר ונמצא שהוא לא הוחזר כחדש, באריזתו החדשה השלמה והמקורית, לרבות כל מרכיבי המוצר והאריזה אין צוות האתר מחויב לאשר את החזרת המוצר ובמקרה כזה ישלח המוצר חזרה ללקוח.
 
 
6. תקינות מוצרים
במקרה בו המוצרים אותם קיבלת לא היו תקינים בעת קבלתם, לא תחויב בדמי המשלוח, אריזה, דמי החזרה או דמי טיפול.

אינך רשאי להחזיר או להחליף מוצרים הניתנים להקלטה, שעתוק או שכפול, שאריזתם המקורית נפתחה, אלא אם התברר שהם פגומים. במקרה של מוצר פגום אתה רשאי לשלוח לצוות האתר את המוצר בצירוף מכתב המתאר את הבעיה במוצר. לאחר שנקבל את פנייתך, נשלח אליך שנית את המוצר על פי הזמנתך המקורית ובלבד שהוא נמצא במלאי. הזכות להחזיר או להחליף מוצר ו/או שירות כפופה לסייגים נוספים כאמור בסעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981.

7. חשוב! כל הזכויות שמורות להוצאת עולם הקלפים של איציק. הזכויות שמורות גם לקלפים המופיעים באתר וגם לערכות הדיגיטליות.
אין להקליט, לשכפל, לצלם, להקליט, לתרגם, לאחסן במאגר מידע או להפיץ פורמט זה או קטעים ממנו ללא אישור בכתב מהוצאת הקלפים של איציק.


8. תנאים נוספים

עולם הקלפים של איציק לא ישא באחריות בכל מקרה בו רכישה של משתתף לא תתקבל במערכת ו/או לכל בעיה טכנית אחרת לא מאפשרת לגולש לרכוש מוצרים.

צוות האתר שומר לעצמו את הזכות לשנות מחירים ללא כל הודעה מוקדמת.

במידה ותחול טעות בהדפסה, בתיאור המוצר, ו/או במחירו, בתנאי התשלום , בתמונת המוצר או בכל חומר הדפסה אחר ,או בקבלת הנתונים ממבצע פעולה באתר, רשאי צוות האתר, אך לא חייב, לבטל את הרכישה הספציפית.

עולם הקלפים של איציק שומרת על זכותה לשנות תקנון וכללי השתתפות אלו מעת לעת.


בברכת קנייה מהנה

עולם הקלפים של איציק


המחירים כוללים משלוח מכתב חריג, דואר רשום יחויב ב-20 ₪

טלפון:  09-9550981   נייד:  052-8359031      פקס: 09-9553080   itzikcards@012.net.il   התומר 11 ת.ד. 2979 אבן יהודה 40500

טורנט עיצוב אתרים